banner

Oryginalne części zamienne

W swojej ofercie posiadamy szeroką gamę oryginalnych części zamiennych, z których mogą Państwo skorzystać podczas serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Jako producent, dla którego liczy się satysfakcja klienta, zachęcamy do stosowania tylko oryginalnych części zamiennych w przypadku awarii kotła lub podajnika.

Tylko oryginalne części zamienne Stalkot są gwarancją długoletniej i bezawaryjnej pracy urządzenia.

Nie polecamy stosowania zamienników, które kuszą niską ceną i dostępnością. Ich jakość i trwałość jest zwykle odwrotnie proporcjonalna do ceny - znacznie szybciej się zużywają i mogą być przyczyną dodatkowych, poważnych awarii kotła i podajnika. Nie możemy dać Państwu gwarancji na poprawność działania kotła przy zastosowaniu tanich zamienników proponowanych na rynku. Stale usprawniamy i zwiększamy funkcjonalność naszych kotłów i części. Stosujemy materiały najwyższej jakości i kontrolujemy ich jakość na każdym etapie produkcji. Wszystko po to, by zapewnić Państwu jak najlepszy produkt, który będzie działał przez długie lata bez awarii, a także zapewni bezpieczeństwo oraz długą żywotność urządzenia.

Należymy do czołowych producentów kotłów na rynku. Dbamy o naszych klientów. Mamy ponad 30 lat doświadczenia w branży - znamy nasze kotły od podszewki. Stale pracujemy nad zwiększaniem jakości, komfortu i bezpieczeństwa. Jesteśmy pewni, że tylko oryginalne części zamienne zapewnią naszym kotłom długą i bezawaryjną pracę.

Oryginalne części zamienne Stalkot to gwarancja inwestycji, która się zwraca i procentuje przez kolejne lata użytkowania.


Informacje dotyczące realizacji zamówień

  • Czas wysyłki zamówienia: części zamienne do kotłów i palników wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych. Oznacza to, że jeżeli produkt zamówisz w czwartek to wyślemy go najpóźniej w poniedziałek. W weekendy nie realizujemy zmaówień.
  • Brak części zamiennych na stronie internetowej: niektóre części mogą być niedostępne na naszej stronie internetowej. W takim przypadku zalecamy kontakt telefoniczny z serwisem.
  • Numer fabryczny: realizujemy zamówienia wyłącznie na podstawie przesłanych numerów fabrycznych urządzenia. Tylko dzięki tym numerom możemy mieć pewność, że zamawiana część zamienna będzie odpowiednia do danego urządzenia. W wyjątkowych sytuacjach, takich jak uszkodzenie tabliczki znamionowej, istnieje możliwość zrealizowania zamówienia na podstawie przesłanych zdjęć oraz uzgodnień z Klientem. Należy jednak pamiętać, że w takich przypadkach mogą wystąpić błędy, za które nie ponosimy odpowiedzialności.
  • Wysyłka zamówienia: W zależności od gabarytów zamówienia, realizujemy wysyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD dla paczek do 31,5 kg oraz SUUS Logistics dla palet.


Jak zamówić?

Telefon: 62 741 64 58 (7:00-15:00 pn.-pt.), kom: 604 814 414 (7:00-20:00 pn.- niedz.) lub poprzez serwis@stalkot.pl

powrót

Najczęstsze pytania

Porady fachowców

Wymiana i konserwacja

Pliki do pobrania

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Kliknij zgadzam się.