Oryginalne części zamienne
Kontakt:
Biuro:
ul. Poniatowskiego 11A,
63-300 Pleszew
Dział serwisu:
Oryginalne części zamienne
W swojej ofercie posiadamy szeroką gamę oryginalnych części zamiennych, z których mogą Państwo skorzystać podczas serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Jako producent, dla którego liczy się satysfakcja klienta, zachęcamy do stosowania tylko oryginalnych części zamiennych w przypadku awarii kotła lub podajnika.
Tylko oryginalne części zamienne Stalkot są gwarancją długoletniej i bezawaryjnej pracy urządzenia.
Nie polecamy stosowania zamienników, które kuszą niską ceną i dostępnością. Ich jakość i trwałość jest zwykle odwrotnie proporcjonalna do ceny - znacznie szybciej się zużywają i mogą być przyczyną dodatkowych, poważnych awarii kotła i podajnika. Nie możemy dać Państwu gwarancji na poprawność działania kotła przy zastosowaniu tanich zamienników proponowanych na rynku. Stale usprawniamy i zwiększamy funkcjonalność naszych kotłów i części. Stosujemy materiały najwyższej jakości i kontrolujemy ich jakość na każdym etapie produkcji. Wszystko po to, by zapewnić Państwu jak najlepszy produkt, który będzie działał przez długie lata bez awarii, a także zapewni bezpieczeństwo oraz długą żywotność urządzenia.
Należymy do czołowych producentów kotłów na rynku. Dbamy o naszych klientów. Mamy ponad 30 lat doświadczenia w branży - znamy nasze kotły od podszewki. Stale pracujemy nad zwiększaniem jakości, komfortu i bezpieczeństwa. Jesteśmy pewni, że tylko oryginalne części zamienne zapewnią naszym kotłom długą i bezawaryjną pracę.
Oryginalne części zamienne Stalkot to gwarancja inwestycji, która się zwraca i procentuje przez kolejne lata użytkowania.
Informacje dotyczące realizacji zamówień
- Czas wysyłki zamówienia: części zamienne do kotłów i palników wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych. Oznacza to, że jeżeli produkt zamówisz w czwartek to wyślemy go najpóźniej w poniedziałek. W weekendy nie realizujemy zmaówień.
- Brak części zamiennych na stronie internetowej: niektóre części mogą być niedostępne na naszej stronie internetowej. W takim przypadku zalecamy kontakt telefoniczny z serwisem.
- Numer fabryczny: realizujemy zamówienia wyłącznie na podstawie przesłanych numerów fabrycznych urządzenia. Tylko dzięki tym numerom możemy mieć pewność, że zamawiana część zamienna będzie odpowiednia do danego urządzenia. W wyjątkowych sytuacjach, takich jak uszkodzenie tabliczki znamionowej, istnieje możliwość zrealizowania zamówienia na podstawie przesłanych zdjęć oraz uzgodnień z Klientem. Należy jednak pamiętać, że w takich przypadkach mogą wystąpić błędy, za które nie ponosimy odpowiedzialności.
- Wysyłka zamówienia: W zależności od gabarytów zamówienia, realizujemy wysyłkę za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD dla paczek do 31,5 kg oraz SUUS Logistics dla palet.
Jak zamówić?
Telefon: 62 741 64 58 (7:00-15:00 pn.-pt.), kom: 604 814 414 (7:00-20:00 pn.- niedz.) lub poprzez serwis@stalkot.pl
powrót